Skip to main content

Het activiteitencentrum is een soort ‘controle-en-beheersysteem’ binnen Plan4Flex. Met behulp van het activiteitencentrum krijg je inzicht in de nog openstaande acties. Handig! Zo weet je zeker dat je niets mist.

Deze acties hebben betrekking op de huizen, werknemers, opdrachtgevers, voertuigen en documenten. Via onderhoud > activiteitencentrum maak je nieuwe standaardtriggers aan.

Je kan acties instellen zoals bijvoorbeeld ‘Veld controleren’. Hiermee controleer je of de benodigde velden binnen de huisvesting gevuld zijn. Als dit niet het geval is, wordt er een trigger aangemaakt.

Of bijvoorbeeld de actie ‘Document scannen/toevoegen’ als je documenten hebt die altijd aan een dossier toegevoegd worden. Denk aan de jaaropgave:

Ook kun je voorbeelden verzinnen van to-do-acties rondom uitzendkrachten. Bijvoorbeeld als je een melding wil krijgen als iemand een [x] aantal weken bij een opdrachtgever werkt (waarbij wordt uitgegaan van goedgekeurde werkbriefjes):

Of als een werknemer in aanmerking komt voor een periodiek vanuit een cao of opdrachtgeverfilter. Deze berekening gebeurt op basis van goedgekeurde uren.

De instellingen sluiten niet-relevante gegevens uit. Je kunt nog vinkjes zetten bij bepaalde voorwaarden. Als je er meerdere aanvinkt maar één van de voorwaarden niet voldoet, dan wordt er geen todo-item weergegeven:

Wil je meer weten over dit soort handige opties? Bekijk de lijst met pro tips hieronder of kijk in FreshDesk naar de handleidingen en uitlegvideo’s.

Nog meer slimmer werken

Meer tips over de Plan4Flex-software?

Altijd op de hoogte?

Altijd als eerste op de hoogte van de nieuwste Plan4Flex Pro tips? Elke maand delen we een nieuwe, praktische tip in onze nieuwsbrief. Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang de praktische tips samen met interessante artikelen, mooie klantverhalen en andere inspirerende content automatisch in je mailbox.