In alle overzichten in Plan4Flex kun je zelf de kolommen inrichten om snel gewenste data inzichtelijk te krijgen. Voor de overzichten, van onder andere werknemers en opdrachtgevers, heb je de mogelijkheid om extra ‘kopieën’ van de overzichten te maken. Deze kan je vervolgens inrichten met aparte kolominstellingen.
Dat is handig als er binnen je organisatie afwijkende wensen zijn in de kolominrichting in Plan4Flex. Bijvoorbeeld een werknemersoverzicht voor de planners met NAW-gegevens en een apart werknemersoverzicht voor de administratie met contractgegevens.
Kolominrichting in Plan4Flex-menu toevoegen
Deze aangemaakte extra overzichten voeg je eenvoudig toe aan de menu’s. Dit doe je als volgt. Ga naar Onderhoud > Aangepaste weergaves > Toevoegen en selecteer het gewenste overzicht:
Let op: na het aanmaken van een overzicht in Plan4Flex, moet je de software eerst opnieuw opstarten voordat je het overzicht in de menu’s kan toevoegen. Ook nadat je ze in Onderhoud aan het menu hebt toegevoegd, start je Plan4Flex opnieuw op om ze ook daadwerkelijk in de menu’s terug te kunnen zien.
Deze functionaliteit werkt ook in de andere overzichten van contracten, de contracturenvergelijking, kandidaten en werknemers. Aanpassingen in deze instellingen worden generiek toegepast. Dat wil zeggen dat ze zichtbaar zijn voor alle Plan4Flex-gebruikers in je organisatie.
Hieronder zie je een voorbeeld van twee verschillende werknemersoverzichten in het menu:
Nog meer slimmer werken
Meer tips over de Plan4Flex-software?
Altijd op de hoogte?
Altijd als eerste op de hoogte van de nieuwste Plan4Flex Pro tips? Elke maand delen we een nieuwe, praktische tip in onze nieuwsbrief. Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang de praktische tips samen met interessante artikelen, mooie klantverhalen en andere inspirerende content automatisch in je mailbox.