Als je via de telefoon of Teamviewer contact opneemt met support, kan het zijn dat we je vragen om alles op de mail te zetten. Een rare vraag, terwijl je net je hele verhaal verteld hebt? Wacht even…
De supportafdeling is afgelopen jaren hard gegroeid. Zo hebben we ook onze eigen expertises kunnen ontwikkelen. Daardoor gebeurt het regelmatig dat we je vraag doorspelen naar een andere collega. Daarom vragen we je altijd om zaken als deze zo uitgebreid mogelijk op de mail te zetten:
- Wat is de vraag of het probleem waar je tegenaan loopt?
- Wat heb je zelf al geprobeerd of gecontroleerd?
- Welke handleidingen heb je al bekeken?
Hoe meer informatie we hebben, hoe makkelijker en sneller we je kunnen helpen en je weer aan de slag kunt.
Help je ons om onze service aan jou te verbeteren? Alvast bedankt!
Nog meer slimmer werken
Meer tips over de Plan4Flex-software?
- Meerdere Plan4Flex-tabbladen naast elkaar openen
- Welke medewerkers gebruiken de Plan4Flex app nog niet?
- Check je telefoonsoftware voor Plan4Flex 365
- Pas zelf je Plan4Flex-menu aan
- Check het poortnummer van je mailinstellingen
- Koppel een nationaliteit aan je huisvesting
- Eenvoudig grip op AVG-bewaartermijnen
- Registreer beweegredenen medewerkers voor betere besluitvorming
- Zomertijd: let op je urenregistratie!
- Gebruikers aanpassen in Plan4Flex 365 of Micros
- Communiceren met alle bewoners op een adres
- Eigen periode kiezen voor nachtregister
- Plannen voor de feestdagen
- Niemand is onmisbaar
- Wintertijd: let op je urenregistratie!
- Overzicht op maat
- Maak Plan4Flex niet vast aan de taakbalk!
- Snel (minimum)lonen aanpassen
- Feestdagen aanmaken
Altijd op de hoogte?
Altijd als eerste op de hoogte van de nieuwste Plan4Flex-tips van Thomas? Elke maand deelt hij een nieuwe, praktische tip in onze nieuwsbrief. Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang de praktische tips samen met interessante artikelen, mooie klantverhalen en andere inspirerende content automatisch in je mailbox.