Skip to main content

Als een werknemer al eerder is aangemaakt in Plan4Flex dient deze bij opnieuw in dienst treden opnieuw te worden geactiveerd. Dit doe je door in het werknemersoverzicht op “Activeren werknemer” te klikken.

In de zoekvelden zoek je de werknemer op. Klik deze aan en vul zijn of haar gegevens aan. Je hebt in het volgende scherm de optie om een nieuwe beschikbaarheid aan te maken met de CE en datum waarop de werknemer in dienst treedt.

Krjig je de melding: “Er bestaat al een werknemer met hetzelfde BSN nummer en of geboortedatum”?

Dan bestaat hij/zij al als werknemer. Je kunt de werknemer opnieuw activeren via de manier hierboven.

Altijd op de hoogte?

Altijd als eerste op de hoogte van de nieuwste Plan4Flex Pro tips? Elke maand delen we een nieuwe, praktische tip in onze nieuwsbrief. Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang de praktische tips samen met interessante artikelen, mooie klantverhalen en andere inspirerende content automatisch in je mailbox.