Skip to main content

Werk je op een omgeving van Micros of al in onze nieuwe cloudomgeving Plan4Flex 365 en wil je een gebruiker aanpassen of verwijderen? Neem dan contact op met support via support@plan4flex.nl. Je kunt de gebruikers niet zelf wijzigen. Dan gaan er gegevens verloren!

Wat moet ik doen als ik een gebruiker wil wijzigen?

Gaat een collega uit dienst en wil je diens Plan4Flex-account stopzetten, of heb je een andere aanpassing? Dat werkt als volgt:

  1. Verander nooit de naw-gegevens als de ene collega de andere vervangt!
  2. Als je collega jullie bedrijf verlaat, zet je diegene zelf op ‘Niet actief’ in Plan4Flex. Dat doe je door het vinkje bij ‘Active’ uit te zetten. Doe dit voordat je een nieuwe gebruiker aan laat maken door support!
  3. Stuur een mail naar onze supportafdeling met de accountgegevens van de collega die je wil aanpassen omdat hij bijvoorbeeld uit dienst gaat. Wij helpen je verder en verwijderen de collega uit jullie lijsten.
  4. Start er een nieuwe collega in zijn of haar plaats? Vraag dan gelijk een nieuwe gebruiker aan bij support via support@plan4flex.nl. Dat kan in dezelfde mail als waarin je zijn/haar voorganger bij ons afmeldt.
  5. Je krijgt een nieuwe gebruikersnaam voor de nieuwe collega. Met die gebruikersnaam kun je zelf een nieuwe gebruiker aanmaken in je Plan4Flex-omgeving. Dit moet je zelf doen, omdat de menustructuur, rechtengroep en CE-rechten dan meteen kunnen worden toegevoegd.

Support helpt je graag bij dit soort vragen, dus twijfel niet om contact op te nemen!

Wil jij ook met Plan4Flex werken in de cloud of meer weten over Plan4Flex 365? Lees dan het artikel ‘In de wolken met Plan4Flex 365.’

Altijd op de hoogte?

Altijd als eerste op de hoogte van de nieuwste Plan4Flex Pro tips? Elke maand delen we een nieuwe, praktische tip in onze nieuwsbrief. Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang de praktische tips samen met interessante artikelen, mooie klantverhalen en andere inspirerende content automatisch in je mailbox.